Copywriter # 15
Se oss, tyck om oss
och lämna oss aldrig
Reklaminvesteringarna ökar med 4,2 procent i år och når nytt all time high. Det spår IRM i sin reviderade prognos. Det här innebär större brus och kräver riktiga smarta reklamlösningar. Flest argument eller högst röst vinner inte. Inget nytt under solen, i och för sig. Men viktigt att tänka på när hjulen snurrar allt snabbare. Annars är det lätt att köra ner i diket.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
surdegscopy mattor & copy sms-texter ux-copy content nya webbtexter kyliga texter klimatcopy glassreklam copy till eizo copywriterns tips julreklam texter till hemsidan stockholms bästa mattcopy brödtext innehållsmarknadsföring copy och tonalitet för ny hudvårdsserie välgörande ord copy till fönsterkatalog matreklam copywriters banners som säljer copywriter till golvföretag copy svenskt kött webbtexter några ord om kärnvärden reklam förpackningstext, förpackningsdesign copy-sommar copy till städ- och byggföretag webbcopy fonder copywriter skriver om bilar copy för hemleveranser ölreklam texter till it-dagar artikel om varumärken av benny karlsson lilja guldägg seo-texter copytips försäkringscopy bilcopy copywritern bloggar matcopy digital copy varumärken reklam i sociala medier konsten att skriva kärnvärden texter som säljer copy firar påsk texter till ny hemsida copy copy till webben hemsida med säljande ord contentcase webbcopy fonder finanscontent seo-texter bankcopy finansiella texter innehåll för stockholms entrémattor saknar du ord? reklam i siffror copy bygger varumärke copyboost, copyträning, motionera kommunikationen, reklamfilm seo-copy gröna texter webbcopy copywriter bra innehåll kapitalförvaltare copywriter som håller sig på mattan copywritern och korvgubben konsten att skriva slogans sanna mina ord texter till sajten reklamnyheter golvande ord copywriter till it-arena skribenter solig reklam snygg copy rätt innehåll, rätt smart fondtexter kampanj copydags, copywriter, content writer,